2 Ocak 2015 Cuma

obsesif aşk



canım istanbulum, çatalkaram, çingenem,
nar tanem, nur tanem, bok çukurum, bozuk yolum,
seni çok seviyorum.

canım istanbulum,
bebeğim, nişantaşım, sahil yolum,
trafiğin, kuyruğun, keşmekeşin
canım benim, güzel şehrim, seni çok seviyorum.

birikmiş çöplerin, kokmuş köprüaltın,
patlak kanalizasyonların,  bozuk kapaklı rögarların,
canım istanbulum, seni çok seviyorum.

sis çöker, küf kokar, sel götürür, ılgıt ılgıt buram buram
yolları çöker, köprüsü tıkanır, kornaları öter, bülbülleri susar.
köpekleri aç, insanları mutsuz, mehtabı kayıp, şirazesi kayık
canım istanbulum nar tanem nur tanem bir tanem... seni çok seviyorum.

kozmopolit şehrim, her telden her cinsten, her tipten
magandan, suriyelin, arabın, davarın ve su katıksız malın
karışık istanbulum seni çok seviyorum.

canım istanbulum yedi tepeli aşkım
avmlerin, gökdelenlerin, bitmez inşaatların, butik gecekonduların
yüksek kaldırımların, tophanelerin, boğazkesenlerin, bıçkınların, külhanbeylerin
yarim istanbulum seni çok seviyorum, gözlerinden öpüyorum...

                                                                                                      orhan deli. 2015



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder