22 Temmuz 2014 Salı

selamunaleykum yastayım

yas ilan edilmiş yine. allahtan konser yok. hah şimdi böyle bir cümle kurduk ya hemen bir doğrucu davut çıkar ''insanlar öldürülüyor sen konser diyorsun, utan utan'' diyip ''seni de adam sanırdık''la bitirir.
 hah işte böylelerine ''ula yarraam sen de açmasana  dükkanını veya memursan sıkıysa gitmesene lan işe, öğrenciysen desene hocana ''gelmiyom lan sınava faşist hoca, moralim bozuk bugün'' diye.
müzisyenin haleti ruhiyesini filan anlatacak değilim, zaten ne sosyolog ne de psikologum. sadece içimden geçenleri söylemek için yazıyorum. senin bi sikime üzüldüğün filan yok dostum. sadece sosyal medyada 2 kişinin daha nasıl ilgisini çekerim, 3 tane karının retweetini nasıl kazanıp prim yaparım, ''ulen ne taşaklı karıymış adama nasıl da laf sokmuş ama'' cümlelerinin peşindesin. aman madencimiz ölmüş deyip soma'ya mı gittin? yoo ananın önüne koyduğu pastırmalı fasulyeyi bir güzel midene indirirkene bana laf sokmakla meşguldün o kadar ki muhtemelen oturduğun yerden götünü kaldırıp kendin alacağına ''ana bana bir bardak da su getirsene'' diye de böğürüyorsundur.
  ben yasımı tutarken sana mı soracam dürzü? akşama kına gecesi yapıp zil takıp, ohh ne güzel insanlar öldürülüyor diyip oynayacak kadar ruhsuz ve empati yoksunu mu sandın bizi? herkes hayatına devam edecek, sahte ayakkabı, tshirt satacak, bakkalı, manavı, balıkçısı tezgahını kuracak, dolar euro kuru takip edilip, döviz alınacak satılacak, tvlerde diziler seyredilecek, yarışma programları, survivorlar da kaslı heriflere, cıbıl karılara mesajlar atılacak, müzik kanallarında leydi hande dinlenip, ojeler sürülecek ama bize gelince yas tutsana. siktirin gidin lan! siz tutun önce. o kadar türban takan kadın gördüm ne bir tanesinin manikürü eksik ne elinden düşürmediği akıllı telefonu. oynamasana lan telefonla yas var. 3 gün candy crush oynama da görelim. alışveriş yapmasana. yok sana serbest her bok. çünkü sıradan insansın. biz neyiz? marjinal. tu kaka. götümüzden para sıçıyoruz çünkü. banka arıyor? yas var canım kredi kartı kullanmıyorum, faturalar? yas var hemşerim ödemiyorum, ''sar usta ordan döner bi de ayran ama para önümüzdeki ay. öpcük kabul eder misin?'' diye sorsam, bütün büfe çalışanları sülalemi öper, ruhunuz duymaz. siz tuttunuz da ne oldu? madene yaşam odaları bizzat hükümet tarafından reddedildi. madencilerin son durumu ne alemde? haberiniz var mı? yok. şimdi ekmel efendiyle uğraşıyonuz çünkü. gazze'de öldürülenlere yasla meşgulsünüz. ne toplum ama. kendi insanına vicdansız, kaba, üç kağıtçı, terbiyesiz, ama merhamet duyguları araplara gelince pik yapmış.

yasmış. tutun amk siz. ben kendi yasımı tutacam. bu siktiğimin mesleğini bu ülkede hala yapmaya çalıştığım için.
yapacaktım 2 plaza 3 avm oh mis. en fazla paraları nasıl sıfırlıyacağımı düşünürdüm. yasın kralını da tutardım santa monicada, nis'te, florida'da.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder