14 Temmuz 2014 Pazartesi

Metallika Rüyası

dün metallica konserinde çok az kişi vardı. nerde o eski metalciler. 3-5 tane tiki gelmiş onlar da parçaları dogru dürüst bilmiyorlardı bile. ön grup kimse tanımıyorum çok sıkıcıydı. adamlar çok yaşlanmışlar 3 parçada yoruldular zaten. hep slow çaldılar. turn the page'i peçeteye yazıp ben gönderdim. james adımı görünce çok sevindi. sahneye davet etti ama 50 kişiye çalmak istemedim. kibarca refüze ettim. konserin sonunda imza almaya 3 - 5 velet geldi onları tokatladım. ağlayarak uzaklaştılar. korkak piçler. lars kokoreç seviyo diye lale işkembecisine gittik. kirk'e de beyin yedirdim, kustu. kibar çocuk. turn the peçeteyle ağzını sildi. bozuldum. ben hatıra diye, verdiğim peçeteyi saklar sanmıştım. içtiğim tuzlamayı üstüne döktüm, bok gibi sarmısak ve sirke koktu. james gülmekten altına sıçtı. trujillo ayısı oturduğu sandalyeyi kırdı. ''kıçınla dağları deviriyorsun'' dedim. ''hangi dağları''dedi. kinayeden de anlamıyor salak. içmesini bilmeyen adamla çıkmayacaksın arkadaş. gecem rezil oldu.  lavaboya gidiyorum diyerek arka kapıdan sıvıştım. hesabı da onlara soktum.

 haftaya ajda pekkan - muazzez abacı konserinden izlenimlerimi aktaracam. rock n bok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder