18 Temmuz 2014 Cuma

beni ben olarak bilmeyene kılım.

''abi barış manço gibisin.''
''ufuk yıldırım'la akrabalık var mı?''
''soner arıca di mi?''
''hayranınızım iskender bey (paydaş)''

ve daha neler neler... 

eğer benim gibi uzun saçlı (yer yer de olsa şimdi) ve takı takan biri isen, yüzükleri, kolyeleri gören yurdum insanı, hemen kafasında tanımadığı insanı kategorileştirmek ister. takı takan ve uzun saçlı biri isen, hooop barış abi dosyasına. hani adam esmermiş, bıyığı farklıymış, taktığı takılar osmanlı padişahı gibi taşlı ve büyükmüş bu ayrıntıların hiç bir önemi yok. barış abi büyüğümüzdür deyip sineye çekeriz. sorun yok ama kendi tarzımızın, müzikal birikimimizin, ve tipimizin zerre mi önemi yok kardeşim?

aynı bıyığa sahip herkesle akrabalık bağın vardır. halbuki ülkede ilk bu tarz bıyık uzatan bir zatım icabında. aygaz bayii muhittin abi bile şövalye tarzı bıyığıyla geceleri ex çakıp, partilere  akarken genelde seni koydukları dosya ufuk yıldırım dosyası olur.

soner arıca'da bıyık yok ama çene yapımız ve saç rengimiz (aslında o da benzemiyor ya neyse) benziyor. haa bir de müzisyeniz ya ordan kardeşlik bağını yakalar yurdum insanı. adamın şarkı söylemesi önemli değil, zaten sen bas çaldığını söyleyince haa gitar diye seni düzeltmeye çalışan ve  nesli hala tükenemeyen bir ırktan bahsediyoruz.

kilo olarak bana bir 50 kilo takmasına rağmen iskender kardeşim, müzik levelı olarak bir üst kademedeki kişilerin, hani bak ben sadece sanatçıları değil, eşlikçileri de izliyor ve biliyorum kaygısıyla ortaya çıkar. pop piyasasını yakın markaja alan bu arkadaşlar müzisyenleri onore edecez diye kaş göz ne varsa buldozerle ezip geçerler. çoğuna iskender paydaş olarak imza verip yolladım. iskender'e de levent candaş diye giden varsa burdan o'na açık mektup; sen de levent diye imza ver kardeşim mustahak bunlara.

işin hulasası beni birine benzetenlere kılım. sen ünlü müydün sorusuna kılım. tv ye cıkıyor muydunuz sorusuna kılım. yukarda bu ve benzeri olaylara muhatap kalmama sebep olan her türlü olaya kılım. buna kıl olduğumu bilip hala aynı salakça espriyi yapan ve kendi kendine gülenlere de 2 kere kılım.

hala algı sıçması yaşayan kişiler olacaktır, allah kurtarsın. sevgiler ulan.
bitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder