27 Ağustos 2015 Perşembe

zeytinli fest 2015


zeytinli, pırasalı, otlu peynirli festival esprilerini saymazsak mükemmel bir festival oldu diyebilirim. 20 bin azgın ama bir o kadar da efendi, çoğunluğu hayli genç harika bir seyirci profili vardı. katılan grupların şarkılarına ayrım yapmadan aynı heyecan ve çoşkuyla eşlik ettiler. ben bu sene 1. gün aylin aslım'la, 2. gün demir demirkan'la, 3. gün kaz dağlarıyla ve 4. gün nemrud'la sahne alarak festivali kapattım. hava çok sıcak olduğu için gündüz genelde klima altında otel odasında vaktimi geçirmekle birlikte, ana sahnenin hemen arkasındaki otel odasında kaldığımdan, bütün grupları seyredemesem de dinleme imkanı buldum. sadece cover çalan grupların performansları beni pek etkilemedi. keşif sahnesinde keşfedilmek ve bestelerini duyurmak isteyen grupları daha çok takdir ettim ki bunlardan bir tanesi eskiz'di. inşallah hakkettikleri yere gelirler. sokaklar, kaldırımlar, evlerin bahçeleri ve bilumum her köşe rock bar önü gibiydi. bu kadar genç nüfusun kavgasız gürültüsüz birlikte aynı havayı solumaları, koca konser alanındaki meşhur fidanın festival bitiminde bile hala dimdik ayakta kalması, gelmeseniz bile ne kadar barış dolu ve saygılı bir festival olduğu konusunda bir fikir verecektir diye düşünüyorum. 
kaldığımız tatil köyü nerdeyse zeytinlinin yarısını kaplıyordu. odadan resepsiyona bile yürüyerek 5 dakikada varıyorsunuz. nefret ederim. ilk gün herhangi bir yönlendirme olmadığından resepsiyona kahvaltının nerde olduğunu sordum. kız ''restoranda'' diye cevap verdi. kızın, kahvaltının çamaşırhanede olma olasılığını düşündüğümü sanmasına ne neden oldu bilmiyorum. üstelemedim, teşekkür edip kokuya doğru yöneldim. her kolumuza bir bant taktılar. boynumuza da sanatçı kartlarımızı taktık. kimini yemeğe, kimini festival alanına kimini kulise girerken gösterme amaçlı olduğunu sanıyorum. 4 gün boyunca suratımıza baksa tanıyacak olan güvenlik personeli kolumuza boynumuza bakmaktan helak oldu. koluma taktığım bantların bir tanesine öyle bir barkod koymuşlardı ki kendimi 10 kiloluk zeytinyağı gibi hissetmeme neden oldu. 2. gün çıkarıp kopardım.
 sahne üstü line check almamıza rağmen enfes bir duyum vardı. bütün tonmaisterlerimizi kutluyorum harika bir iş çıkardılar. sadece aylin aslım ve demir demirkan'da kısa da olsa pa'den giden ses moralimizi biraz bozdu. kral tv şalteri attırmışmış. kral tv yi bari komple festten attırıp hayatımızdan bir çıkarsak ne rahatlarız diye düşünmeden kendimi alamadım. rock festte neden pop bir kanalın sponsor olmasına da anlam veremedim. iş ilişkileri diyelim geçelim. hayır ne olacaktı vh1 mı gelecekti ayrıca?
kulis tuborg tarafından yapılmıştı. gayet şık minderler, masalar ve hatta koltuklarla döşenmiş. ilk gün nerdeyse biralarla duş yapan arkadaşlar yüzünden ertesi gün fıçı biraya kaldık. 2 çerez almayı akıl edemeyen cimri tuborg'u kınıyorum bu arada.  kan şekerim düşünce prodüksiyon ekibinden bir arkadaştan sandviç getirmesini rica ettik. o arkadaş o günden sonra ortalıkta görünmedi hayatından endişe ediyoruz. bana getirdiği dürüm sayesinde kan şekerimin düşmesini engelleyen, sevgili zeynep okyay'a ayrıca burdan teşekkürlerimi iletiyorum. 
son gün nemrud'la ana sahnede 2. grup olarak sahne aldık. güneşin altında çalmanın keyfi de ayrı güzel. kısa süremiz olduğundan albümün sadece 2 parçasını çalabildik. aslında bulutsuzluk özlemi gibi yapıp bizden sonra çalacak gruba kurdeşen döktürebilirdik ama gönlümüz elvermedi. sahneyi tadında bırakmak her zaman iyidir. konserlerde görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder