4 Ağustos 2014 Pazartesi

güneşlenen havlular


harika bir hava hafif esintili, deniz cam gibi, plaj bomboş, kalbim güm güm, scooterı acele değil ama yavaş yavaş parkedip, şıpıdak şıpıdak yürüyerek sahile iniyoruz. gölgede bir çift şezlong beğeniyoruz. ama o da ne? çizgili bir plaj havlusu şezlongta sere serpe yatıyor. bir başka şezlonga yöneliyoruz, orda da durum farklı değil. ferrari sponsorlu havlu, güneşin altında ıstakoz gibi kıpkırmızı olmuş. yere uçmuş beyaz peştemali üstüne seriyorum, homurdanıyor. insan olarak bir biz, bir de garson var. havlular her renk, her cins, her kalite. kimi özdilek, kimi hilfiger yan gelip tatilin tadını çıkarıyorlar. sahipleri sanırım geceden kalma. garsonu çağırıyorum. boş yer soruyorum. ''yok abi'' diyor. sahipleri gelene kadar havlulara bakıyormuş. ''burası piçleşmiş'' diyorum. ''evet abi burası beach'' diyor. ''kaçta gelir bunların sahipleri'' diye söyleniyorum. 12:30 a kadar tutuyormuş. ''saat kaç peki şimdi'' üstelemeye devam... ''daha erken saat 11'' diyor. saate bakıyorum on dakkaya süre doluyor herifçioğlu evde yok. masaya oturuyoruz, bir havlu denize uçar da boğulur, biz de şezlongu kaparız ümidiyle çay ısmarlıyoruz. 
angry birds desenli havluyla göz göze geliyoruz. mendebur havlu daha çok beklersin gibi sert bir bakış fırlatıyor. azına sıçtığımın kuşu gidip üstüne çayımı dökecem şimdi o derece ayar oldum. ordan betty boop desenli olan ''aman boşver dalaşma gibilerinden göz kırpıyor''. şıllığa bak, tipsiz yosma. sevgilim ''kendine gel havluyla konuşuyorsun'' diyor. güneş başıma geçti herhalde. spiderman şimdi martini sipariş etti lan. elimdeki buldan peştemalle göz göze geliyoruz. ''bari bırak ben keyfime bakiyim'' gibi bir havası var. ortasından bürüp kolumun altına sıkıştırıyorum, inliyor. ite bak bıraksam gidecek yani. kız arkadaşım ''yürü başka yere gidelim, zaten sevmedim burayı'' diyor. akıl sağlığımdan endişe ediyor besbelli. taraftar havluları meksika dalgası yapıyor gözümün içine baka baka. şimdi gidip üstlerine işiyecem yeter lan.
rüzgar da mı durdu ne? ter içinde kaldım. başka şezlong mu yok? havlular arkamdan ''yürü anca gidersin'' diye bağırıyor. havları dökülsün inşallah, yer bezi olsunlar sürünsünler itler. otele döner dönmez ayak havlusu yapcem hepsini. sus lan sen de! buldan piçi.


1 yorum:

  1. Link'ten HEMEN SATIN ALIN...

    http://hediyemucidi.com/erkek_arkadasa/reserved_rezerve_plaj_havuz_havlusu.html

    YanıtlaSil