14 Şubat 2016 Pazar

yurt dışı tatil mi? o yeah!

bazen yazmak şart oluyor. bu ülkede yaşamak zor azizim. hem de çok zor. her gün bir  zırvalıkla karşılaşmak artık moda tabiriyle fıtratımızda var. kaderimize sıçayım o ayrı. insan kendi ülkesini sevmez mi? insanını, örf ve adetini, geleneklerini beğenmez mi? neyse direkt konuya gireyim. ben sevmiyorum abi net söylüyorum. sıkıldım insanımızdan. terbiyesizliğinden, bencilliğinden, ucuz kurnazlığından, kabadayılığından, iş bilmezliğinden, aptallığından, görmemişliğinden, zevksizliğinden ve daha bir sürü şeyinden. evden dışarı çıkmakla zulüm başlıyor. trafikte yayaysan, yaya geçidinde bile olsan üstüne sürüyor mesela. yol verme gibi bir mekanizma yok çünkü mahlukatta. örnekler çoğaltılabilir dalmayacağım o mevzuya. sadece tiplemeleri düşünün yeter. elde tespih yamuk vücuduyla 3 kişiye nasıl dalmış onu anlatan minibüs şöförleri mesela. adamın övündüğü şeye bak. bu sosyopatlar ordusu her alanda gittikçe çoğaldı. nüfus edepli, efendi, okumuş, görmüş geçirmiş insanlardan bu primitiflere doğru her geçen gün daha da evrilmekte. arada sırada da insan şişince bir tatil yapmak istiyor. iş güç durumunu ayarlayıp bayramı da denk getirip 1 haftalığına güzel ülkemin güzel beldelerine gitmek için bavulu yapıyorsun. kıçı kırık, sezon dışı 3 kuruş olan pansiyonlara 5 yıldız otel parasını bayılıyorsun. akşam meyhaneye gidiyorsun, bir beyaz peynir, üç meze ve bir ufaklığa aylık mutfak masrafının yarısını ödüyorsun. yediğin de bir boka benzese bari. bara gitsen en dandik gdo'lu yurdum birasını şişesiyle birlikte kıçına sokmaya çalışıyorlar. dolayısıyla biz de 2 senedir sıçarız böyle işe diyip, yurt dışına tatile gitmeye başladık. niye bunu yazıyorum? peki onu da açıklayayım. biraz evvel okuduğum haberde turizmciler hükümete, yerli turistin yurt dışına çıkışlarını zorlaştıracak yurt dışı harçlarının yükseltilmesi ve vize zorluğu getirilmesini, böylelikle yerli turistin iç piyasaya yöneleceğini ifade etmişler. ba ba ba. yabancı turisti kaçıran, terörü hortlatan, uluslararası ilişkilerin içine sıçan hükümete oy verme bence sen gerzek kafalı. yerli turistin kazıklanmamasını sağla. yasakçı zihniyetinin içine tüküreyim. daha beter olun hatta. neymiş iran'da ve rusya'da da varmış. ülke örneğinize de tüküreyim. zaten nerde boktan örnekler onları alın siz. bana ne lan iran'dan rusya'dan.  1 liralık ayranı 7 liraya, 3,5 liralık lahmacunu 50 liraya yiyelim di mi? siz cukkalarınızı doldurun yeter ki. beter olun sevgili turizmciler. aklınızı başınıza getirecek bir durum olur inşallah bu. hadi ciao ben lizbon'a gidiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder