22 Ağustos 2014 Cuma

türk işi ays buket. (ağır magazin içerir. dikkat!)

als hastalığına dikkat çekmek için yapılan ice bucket challenge olayı pek bi meşhur şimdi. tabii bizim ünlüler de yemediler içmediler olaya hemen atladılar. maksat göz önünde olsunlar. hülya avşar kovanın içine  doldurduğu çeyrek lt. su ve 3 buzumsu parçayı, hacet görme pozisyonunda, oliiy oliii gibi garip sesler çıkararak kafasından aşağı döktü. yemek sepetinin sahibi bey de, kara murat filmlerinin meşhur senaryosundan esinlenerek çektiği kliple, ''ben varım ben varım'' replikleriyle sağdan soldan eklenen genç güruhla kafasından aşşağı suyu boca etti. 1000 lira yatırmayı da ihmal etmedi sağolsun. demet akalın buzu yer yemez 'haaassitir'i de ağzından koyverdi ki bence en dikkat çeken kısımdı. suyu dökmesin sırf küfür etsin yeter.. hanfendi sanatçı! allah için. üşenmeden hepsini seyrettim. çoğu ünlünün bu enfes malzemeyle ''1000 liraya daha iyi reklam mı yapılır'' diye düşündüğünden eminim.(toplanan paraya bakılırsa işi bedavaya getirmişler). belki de ben fesatım, ama bugüne kadar her boka mal bulmuş mağribi gibi atlayan ünlülerimizin samimiyetine de maalesef inanmıyorum. ne kötü di mi? kafandan aşağı sulu kezzap dökeceksin deseler, denerler diye düşünüyorum. bağış olayına gelince lütfedip 1000 lira verenler oldu ki, inanın gece klüplerine gittiklerinde valelere verdikleri bahşiş daha fazladır. finalde toplanan parayı da gördük. amerikada 15 milyon doları geçen bağış, çok vicdanlı futbolcu, işadamı ve büyük sanatçılarımıza rağmen 5 bin lira civarlarında kaldı.
son olarak gıkını çıkarmadan büyük bir ciddiyetle kafasından aşşaa koca kupayı boca eden lady gaga'yı kutluyorum. siyasilerden de aynı hamleyi bekliyoruz. biz ise zavallı vatandaşlar olarak  bütün bu yaşadıklarımız üzerine anca bir buzlu su içiyoruz. yarasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder